irriterande från start.


jag kom på för ngn dag sen att jag blivit jävla duktig med "gott" ätandet.. jag menar, ja käkar knappt obo'y mer, va hur länge sen som hellst ja gjorde en kladdkaka, och ja har ofta inte godis... hur bra e inte de? + att ja inte ens varit sugen. men de sprack i veckan, har käkat både obo'y och gjort kladdkaka och nu har jag börjat blive sugen igen.... OOOPS, men jag va duktig ett tag iaf! och i går när jag hade tråkigt och va sugen på nånting så gjorde jag maat, riktig mat. DUKTIGT! de bleev, sstrips, köttbullar åh brunsås. förutom att såsen bubbla över, köttbullarna vart lite brända, stripsen vita på ena siden och bruna på andrra. så gick allt bra ;) men gott vare iaf! fan duktig på de här med mat jaaa.

va så trött på allt i går kväll och vela bara sova men kunde inte. åååhh irriterande. skulle upp typ tidigt i dag åh följa med mamma till gävle åh fixa pass med, men de blev inge tror ja ^o har vaknat flera gånger i dag också, men inte förns på riktigt när karinkom hem åh dryga vid tre. & klart hon öppna käften om massa skit så man blev irriterad som ett as också, sen har allting från de varit irriterande & de behövs nånting jävla bra för att ja ska bli glad nu igen, jävla skit dag. karin åker iaf till forsbacka ( SÄGER HON ) men vem vet. så jag blir iaf aloone, men emma sover här, OM nu inte karin tjaffsat till de som hon har. ååh va allt blir pissigt. har även en horsamsung som låne teöefpn, HATA. aja, uppdaterar kanske sen.

sånt som skulle kunna vara så bra,
men du tar bort de, innan de hinner börja.

18/6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0