ingen kan hjälpa mig nu.

de va nära, jag kollade minuterna jag hade ont i magen, jag hade huvudvärk jag va trött jag hade ånger allt snurra runtruntrunt. de är efteråt nu, jag vågar inte fråga, vill inte prata om de. jag vet en del, får se hur de blir med det. det faller mig i tankarna några gånger om dagen, oftast innan sovdags. men de blir alltid extra mycke precis innan och precis efter. nu är de både efter och innan.... hm. just nu vet ja inte vad jag tänker men jag orkar inte. varförvarför snälla varför?

funderar på åh ta alla tankar åh dra i hop mig själv åh deppa idag/kväll. kanske få de ur mig lite mer och släppa vissa delar. eller drar jag åh gömmer mig från skiten, till sandra åh livar, glömmer de bra nog då. får se hure blir! har tankar på åh dra ner åh sova mormorslägenhet, men de får jag vell aldrig.

antingen känns det mer en vad som visas.
eller så visas de mer en vad de känns.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0