hela veckan lååång

inte uppdaterat på länge, vet fan inte varför. inte haft ork, tid eller lust tror ja. veckan har iaf varit skapligt soft & jävla seg. onsdags va jag iaf med pontus&adam åh härja lite, skapligt kul faktiskt :) sen torsdag härja ja med emma och sen lina&edwina. fredag sög sönder totalt, va barnvakt åt tobias&stefan.

men i dag är en ny dag. jennifer irngde åh väckte mig typ halv tolv? och jag som blivit bra duktig på de här med åh gå upp nu för tiden somnade inte om. fixade lite, & nu ska jag duscha sen bär de av till emma! får se va som händer i kväll, har lite åh välja på ;) men lovar att de kommer sluta med att vi sitter hemam åhh trycker.... eller att allt fuckar :)aja, önska mig lycka till med de. puss&kram

det är något jag vill ha kvar,
men det ska inte gå längre en så.
5/6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0