förstadagen på sommarlovet

jag som skulle ta fetaste sovmorgonen i dag sovde inte så länge ja kunde..... tror mamma tjata HELA morgonen på att jag skulle upp åh käka frukost -.- så till slut gick jag upp. han inte mer en käka klart så kom anna åh hämtade mig. vi åkte till nya huset i åmot och målade.. farligt lär jag säga att anna var över mig, fick en klick i huvve/armen lite då och då haha. vi va även till konsum åh köpte sprite och chips som vi tjockade i våra pauser ;).. vid sjutiden drog vi hem, då skulle anna på träning så jag va hem åh städade och duscha. sen plockade dom upp mig på tillbaka vägen så jag blir åh sova här :)

jag vill ha det,
men jag har bestämt mig för åh inte ta det.
10/6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0