ÄNTLIGEN SOMMARLOOOOV!!

igår hänka emma med mig hem efter skolan och vi var åh kolla tobias skolavslutning :) efter de hem åh käka grillat sen tog vi oss en tur med två räser och träffade anna&edwina en sväng. till kvällen kom sandra och sov här.

OCH i dag hade ja min efterlängtade skolavslutning.. äntligen lov!!! så jävla skönt, och hade varken IG i.. fysik,kemi eller teknik utan bara idrott. SKÖNT! resten var G. efter de, drog vi till sandviken och kollade på jennifer :) hon var jätte fin, johanna också! efter den skiten drog vi hem till dom och fikade lite osv. hemma nu, tobias har gjort nudlar åt mig (: ska sätta på mig en tröja och sen bär de av frammåt. hoppas på en kul kväll :)

jag kan bli så glad,
och lika fort sjunka så lågt.
9/6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0