johanna fattar ingenting.. så söt



skrivet och gjort så kom de sötisar och hälsade på mig. lina&fillan&edwina dom sjöng singstar och tjockade glass :) när jag lagt mina pojkar och mamma kommit hem drog vi ut en sväng, vi gjorde egentligen ingenting typ och fillan sov här sen.

lördag va jag också barnvakt, från morgonen när mamma började sju, JÖTTEKUL! och så fort hon kom hem vid halv ett tiden så driog vi iväg på dop för lilla ELVIS så sööt! :) efter de fika och grejs. sen kom JENNNEEE (jennifer) vi packade i hop lite grejer och drog ner till mormors lägenhet. skulle kolla skräckfilm men ångrade oss efterr 5-10 frösta minuterna. blev komedi ist, farsan.. haha så söt!

idag sov vi jävla länge för åh vara på dom där såkallade madrasserna. sen va vi ut åh kolla de fina vädret en liten stund ;) haha. kollade klart filmen vi inte vågade se. den va faktiskt nästan lite bra, men en annan vi tänkte va ju bara sjuk. sen kom ann och hämtade henne och lämna johanna till mig. vi drog hem och blev barnvakt YTTERLIGARE en kväll. nu har vi fettat potatisgratäng utahelvete sprängs nog snart. ska packa lite, för imorgon drar vi :)

du har inte sagt förlåt,så jag kan inte ta emot det.
all skit som jag TOG jag tror inte du va värd de.

18/7

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-07-18 @ 23:29:36
Postat av: Anonym

ÄCKEL !!!

2010-07-18 @ 23:29:57
Postat av: katrineo

feel the fucking pain bitch!

så borta, så jäävla borta!!!!

2010-07-19 @ 01:09:18
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0