TÄLTNING PÅ HÖG NIVÅ!

- jag fattar inte varför han lära ta mig. jag menar jag har massa annat i mitt rum, ofta han inte äter risifrutti? HAHAHHAHAHAHHA ASG PÅ DE ! lina har fått värsta spindel bettet och etil lever kvar i hennes rum. SPIDERGRÌRL!

tobias och stefan väckte mig faktiskt inte ens i morse, först hade dom kollat turtles en gpng till, sen satte dom sig vid datan. så jag vaknade vid elva, när jag gått upp så kom mamma efter kanske fem min, så de va skönt.

just nu e jag sur för stefan har druckit upp min sporite som jag verkligen behövde nu! menmen.. ska duscha och fixa lite, sen drar de i väg mot en tältning med brudarna mina i gen (: hoppas på en fun night!

jag kommer i håg dig då,
kommer du tillbaka nu?

14/7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0