skog...skog..skog & skog. &egnregnregn


kommit hem från .. INTE alls världens ände.. har varit nästan lite över allt, men alltid skog och sämst mottagning. hemma nu iaf, de suger faktiskt. lillviken va ganska dött, men fick ju leka me jesse ett par dagar så de va ju sak samma. båttur i varma sjöön, moppe tur runt... STORA stället, fyrhjulingstur i skogen..DOG... sen hade vi ju bil tur till NORGE en dag också. så ja, har vell hänt lite endå. saknar nästan jesse lite, men nu äre vell bara ungefär ett år kvar igen ;)och min lilla INTEblå slagna johanna också, ska bli tomt att sova utan dig pluppaaan! ;) HAHA vilken nätter vi haft endå.. men nu, tagga kryssning?

jag kan inte förstå att när ja lämna sverige för någon vecka sen och drog till bulgarien, då fick ja med mig regn. när ja drog till lillviken i veckan, då fick jag med mig REGN och när ja kom hem i dag, va händer här då? jo, regn!

på allvar & med respekt.
när händer det?

27/7



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0