sandraa & järboo

hm.. igår vart inget valbo. vakna femton min innan bussen till jäärbo gick så drog dit. färga håret på sandra typ. slinga iaf, nu e hon fint nästan blond :) jag tycker hon borde ha så där, men hon vill ha mer, får se hur hon gör med de. blev kvar där typ hela dan, när vi kom hem käka vi tacos. sen drog vi till maxi åh skulle kolla hårgrejer. fick med oss lite mer smink och godis faktiskt.. han inte mer en komma hem i gen så drog vi ut åh träffa jimmy åh åkte till järbo.. haha den pojken! han går då i 190 och då i både käft och kropp! riktigt kul faktiskt :) vi drog åh kolla film men blev mest prata. sen hem åh kolla 101dalmatinerna åh sov!
idag tänkte vi valbo men när vi vakna insåg jag att de hinner vi fan inte ;) så vi tar de lugnt ist. blir frulle nu, och sen vid fem drar ja till jennifer åh johanna som har fyllt år :)

jag vill inte veta om de mer,
men de e tid kvar åh veta.
1/7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0