det va någon där. jag tror de va du?


"JAAA, jag e lycklig. ja jag e lycklig"..HAHA! :D (ja,överdrivetskratt..men)

bra uppdatering skoja inte. men har inte haft internet på fyra dagar, att jag har klarat mig.. hoho DUKTIGT! har varit nere i mormors lägenhet sen torsdags, hur skönt som hellst! har varit marknad åh skit hela helgen, vädret har varit kanon. lite för varmt kanske, men man ska inte klaga. synd att de kom lite regn i dag. de har varit toppen, härligt folk osv, de lite mindre roliga va vell att jag suttit barnvakt varie kväll när alla varit ute åh röjjt.... menmen.

 

efter jag packat ut allt från lägenheten i dag vela jag till mormor en sväng, så va dit. riktigt fint där ju. och snart flyttar hon också. hem sen, har inte gjort nånting tror jag. packar lite nu, grinig... kommer sakna min bebis ( datan ) drar i morgon. hoppas ja får de bra, men de får jag. hare så bra folkeeet :)

 

varför ser du det inte?

jag vill att du ska märka och göra något.
5/7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0