mmmhm

jag va trött på ditt gnäll och tjat och bara allt. att du sabbar för mig okej, men för mina vänner då gåre för långt. ja borde kanske gjort de tidigare? jag vet inte ja. iaf så hjälper inte de här, då finns de ingenting jag kan göra. jag hade egentligen velat se dig dra mig dit och skämmas i hjäl när du inser att de fan inte är så. men de här får vell duga, hoppas de kanske kan få dig att inse, fatta och förstå nånting? men då kommer du vell på nånting nytt. haha idiot

seen så, typ ett tag här på slutet har jag varit mke piggare, ganska busig och liksom viljat göra saker och så, inte varit så trött, inte sovit så mke, och liksom levt mera, eller något sånt. men nu har jag börjat blivi så här trött i gen, så att jag bara vill sova hela tiden, är sur/depp ( fast de egentligen inte är så) alltid trött, osv.. jag är inte så, men så jävla nära och på god väg, de känns. men va äre som gör satt de blir så, något jag borde hindra? haha jag vet inte ja

jag visste vell det också,
jag känner saker så jävla bra på mig.

24/1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0