heheheh, dom senaste dagarna :)

i torsdags va jag inte i skolan typ ledig, va i gävle och träffade jesse. hur skönt somhellst va ju nått årsen man träffade han nu, och han följde med sin pappa till gävle, så de va bara åh passa på åh dra dit då liksom :) johanna kom också och va med oss, de vi gjorde mest va att åka hiss och rulltrappor haha ;). sen iaf kom sandra till gävle och åkte tåg till mig så jag skulle slippa åka själv:D haha, så va i ockelbo en sväng, sen följde ja med felicia hem och sen drog vi fram senare, sandra följde också med då :) sen hem och sov.

i fredags va ja i skolan osv.. sen följde jag med felicia hem, hon gjorde mat hihi hon va ganska bra på de ;) seeen så han vi inte göra så mke mer för hon skulle till gävle och kolla på bio. och jag drog till sandra. vi drog till kungsgårn och de hände en massa saker, hahahah jaduu. hem sen på kvällen och sov.

lördag. idag har vi typ vaknat och bara tagit de lugnt, spelat tetris som fan typ ;) hahha. egetnligen hade ja tänk sova där en natt till vi skulle baka som fan, kladdkaka och skit typ, faan va gott :o men jag fick inte -.- mamma hämtade mig i sandivken och vi drog hem, va hemma ett tag sen åkte vi och lämnade en kattbebis hos anders :) den randiga söta jäveln, såå nu har han ett hem. just nu sitter jag och dör eller nå har så jävla tråkigt så jag fan vet inte, fryser gör jag också, och sugen på choklad som fan! mmmm, nu ska jag duscha och kolla på nån film eller nå. pratar med  hanna också föresten, saknar hennes om tusan! <3

jag hade mina aningar,
men tänkte mig fan inte det.
23/1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0