första inlägget 2010!

jag hade tänkt skriva det här, dagen innan nyår eller dagen efter. men inte haft tid till det, men de kommer nu iaf. och jag vill verkligen att de ska bli nånting bra nu, kom igen 2010.

förra året, alltså 2009.. hade jag tänkt skulle bli det bästa året jag någonsin haft, jag skrev en text som jag la ut, om att jag skulle göra så mycke ja kunde för att de skulle bli de bästa och massa skit typ.. men ja kan säga att 2009 va de sämsta året jag någonsin upplevt, fyfan! precis allt har hänt, eller inte bara allt, utan allt & inget. haha ne men ärligt, aldrig har jag haft ett sånt jävla år. har inte varit så ledsen, har inte bråkat så mycke, de har inte dött så många, de har helt enkelt aldrig hänt så mycke saker, så mycke dåliga saker.. som 2009.

så fyfan, FET JÄVLA ÄCKEL DISS på 2009, nu jävlar laddar vi om. jag har dom absolut bästa kompisarna och liksom folk i min närhet så jag kan verkligen ha det as bra. jag försöker och har nog lyckats med att lägga allt eller så mycke som möjligt bakom mig. var 2009 de sämsta, då jävlar kan 2010 bli de bästa!! jag skulle inte orka ett till sånt här år, så nu taggar vi 2010, de ska bli så jävla bra. HÄR FAN KOMMER JAG! hihi jag ska leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0