hohoho allmänt vaaa

jag har typ inte jag skrivit på hela lovet haha, men har inte varit hemma nånting typ så inte blivit nå av :) sen dagen efter julafton har jag inte sovit hemma en enda natt tror jag, och de har faktist kännts as bra. mina kompisar är ungefär de bästa som finns! :)

typ en vecka va jag iaf med edwina till hennes pappa någon stans lååångt bort, ganska soft, vi var även till hans tjejs barn, han har typ TRE rum med ormar, stora jävlar och giftiga också :o + en krokodil inte sån jätte stor men, haha den va fan as söt :D. och när vi ååkte hem därifrån me buss, va de så jävla kallt så de blev såna här moln från käften :o hahha

skolan har även börjat nu, sjukt segt, har redan typ tre prov snart -.- JIPPPPI!! eller så inte. jag fyllde år i helgen, 15 nu jaa, hih :) 1900kr rikare + lite saker, och även ÄNTLIGEN min säng. de känns faktist också ganska så bra! nu ska jag ta och kolla på tv och sova, skola i morgon ju -.-

allting har på nå vis,
en bra och en dålig sida.
11/1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0