FILM FÖRSLAG TACK ? :) & lyssna låten.


-har fastnat lite för den låten, haha vet inte varför :o

blev hemma från skolan i dag endå, hade så jävla ont i halsen + snorig som jag fan vet inte o.o . också vaknade jag innan två och kunde inte sova mer :s vet inte varför, men de kändes ju ganska jobbigt iaf :o har inte bestämmt mig om jag ska gå i mrg, isf åker jag nog fram i kväll. men tror fan jag blir hemma.. föresten är de ganska kallt här, är de vädligt kallt ute då i gen eller? för jag fryser då iaf, kan ju inte röra mig :o.  ge mig ett x-tra täcke eller två.

raderade kontkater från telefon i natt när jag inte kunde sova, såna som har dubbla nummer, gamla nummer, dom jag inte har användning för, osv.. kvar har jag iaf CYNA LINDBERG<3.  faan va jag börja sakna henne nu ;( hade fan... glömt att hon va borta..

jag älskar verkligen filmer, ja bra filmer när man hittar såna blir man så glad, hahah :D men seriöst. föresten så har de börja kommit upp massa skit att ja har fullt minne fan måste skaffa skivor och bränna ut filmerna :o OCH SEN VILL JAG HA FILMFÖRSLAG ? :) och... jag tror ja kanske har virus på data jäveln, eller de stog nå skit om trojan men vet inte :o och mitt virus skydd gick ut i förra veckan tror jag, eller vare den här?, hahah jag vet inte. film nu iaf.

det känns ganska bra,
men finns så mke kvar underytan.

1/2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0