sovit hur mke som hellst, och fortfröande trött

har sovit sjukt dåligt nu ett tag, även om ja brukar ha svårt åh sova så har de varit värre nu. så i går efter skolan så skulle jag lägga mig en sväng, sov till tio, va vaken en halvtimme sov till tre, va vaken en halvtimme, sov till nu när mamma väckte mig och jag lära upp.. haha

i går så skulle jag, va me sandra, va i sandviken, va me hanna, va me petter&simon, åka fram iaf, va vare mer ja kanske tänkt på? haha jag vet inte ja.. iaf så skulle jag lägga mig en liten stund åh pigga på mig lite tills ja skulle fram, vilket slutade med att jag somnade, och sen vaknade jag INTE. även fast en massa folk hade ringt flera gånger och ja  hade fått massa sms, så jag lär ha sovit sjukt hårt. så ja.... jag sov för länge och missade bussen och kom inte fram, utan sov bara mest hela kvällen.

nu så drog mamma upp mig innan hon åkte, jag skulle göra massa saker, hahah vet inte riktigt vad. man ska inte ge mig saker åh göra när ja halvsover, för de kommer ja inte i håg sen ^o nånting me tvätt iaf, sen så får ja vell göra resten när hon kommit hem. får se vad som händer sen, & i kväll. sova kanske, haha

du klagar på mig,
men haha dudå?

6/2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0