sova sova sova helaa dagen

gick bra i går iaf, båda två lever i dag va ja vet :) sov till typ två, då kollade ja klart filmen ja somnade till i går, sen sov ja nån timme till, och va vaken ett tag och sen sov ja till typ nio, va upp och käka efter mammas jävla gnäll, hon kanske borde se till så de finns nå åh käka om hon tjatar om de också, m. igår sa ja åt T&S att lämna lite godis åt mig, de gjorde dom...men bara äckel typ och inte så mke, men i morse när ja vaknade, då va de också borta, när jag vaknade andra gången hade dom druckit upp drickan med, gulligaa killar lär ja säga.

föresten så älskar ja min säng, den är vell egentligen bra underbar?:) de ja gör mest, och faktist gillar.. är ju åh ligga i sängen åh sova, eller kanske halvsova, lyssna på musik, eller bara ligga där. m, de är fan najs. och jag måste skaffa såna här jävla dvdbränna sak skivor, för kan inte ladda hem mer filmer för har inge minne typ, HAHA sämst ja vet. meeen aja, nu ska jag kolla film i thiink, och sen sova lite mera. ja fryser & du e såå irriterande

man ska behandlas som man förtjänar,
men gäller de bara när man gör dåliga saker ?
28/2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0