skolaaaan :)

de e skapligt kallt ute nu om dagarna iaf, jag vill verkligen ha sommar nu! skolan i dag va vell ganska najs. efter mina två första lektioner kom sandra te ockelbo, så va me henne mitt två timmar hål, ganska najs:) grym den tjejen. sen så vare hkk med hanna och didirk, och ja lovar ja, ingen lektion på hela veckan slår de. HAHA vi har alltid så jävla kul, och lyckas faktist med allt till slut. sen hade vi bara livs kunskap och då kunna ja göra lite läxer ja låg efter med :p efteer skolan drog ja me hanna hem, vi va åh knäppte lite kort ute kalltkalltkallt, käka och sen drog vi till pappa hennes. ritade ner hela henne jag så nu e hon riktigt fin ;). hemma nu, fryser LITE gran då, så egentligen äre vell kanske fel åh äta glass nu? men jag e så jävla sugen. så ska ta och hämta lite glass, sen blir dusch och tv. godnaTT!

jag vill inte släppa på de,

men de blir ju de bästa för mig själv.

23/2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0