skola och prov hej

jag e inte taggad till att jag ligger efter med alla prov jag haft den här terminen... haha nu väntar, soprov,noprov,spanskaprov,hkkprov,noprov,soprov,matteprov? yeeey! tror jag ska ha iaf några på torsdag/fredag, så ska sist av allt vara hemma, pallar inte ligga så jävla efter. men känner mig lite hängig, hm.. får se hure blir med den saken i veckan.

idaag så hade ja svenska, och sen ingenting fram till halvtolv. så en skaplig hål där, fattar inte hur vi alltid lyckas få  in ett litet hål ngn stans överallt :D hahah... och sen har ja kommit på att vi sitter alltid på samma plats och hamanr alltid där... lärare frågar om vi suttit där sen på morgonen, alltså :o... HAHAHHA, ganska fult faktist :)

va hem efter skolan, sen drooog jag fram. va lite alltmöjligt  folk framme, gjorde vell inte något speciellt inget mer en vanligt. facebook & bilddagboken har gjorts om, hur fult och stört som hellst ju -.- palla skiten. fattar även ingenting. nu ska jag ta oboy och kolla på en film tror jag.
+ att jag byter nog header i kväll, kommer säkert gå åt helvet så i mrg ser de piss ut :)

tycker inte om känslan att förlorat en vän.
men jag finns alltid för dig, & hoppas att du kommer tillbaka i gen.

8/2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0