semla dag i dag ? :)

kommit hem för ett tag sen, har ont i magen så ja kommer spy, ne men seriöst. har gjort semlor i dag på hkk:n med didrik ;) hahahha.... åt upp ungefär halvasmeten innan, fyfan. han och hkk gjorde iaf lätt min dag, så sjuk kille! :D sen så har någon enormt rolig jävel tagit alla mina böcker och allting och lagt någonstans, mitt skåp är helt tomt, har inte kollat efter de, men tänker fan inte heller. orka lägga energi på skiten -.- sen så har vi snackat praktik skit i dag, jag och edwina funderar på åh dra i väg skapligt långt en vecka, fyfan va skönt ifall de blir så. sov föresten hos hanna i dag. och i söndags när ja och felicia hade lite..tråkigt, gick vi iaf i genom en hel jävla almanacka, HAHAHA de finns sjukt fula namn skaru veta! just nu sitter jag och fryser som nå fan vet inte. ska ta en dusch sova och kolla film, eller något sånt.

du tror lite för mycke,
mer en vad du egentligen vet.

16/2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0