såna dagar man inte orkar med.

här sitter jag..utan choklad/godis, utan nå bdb som inte fungerar, utan fb för den har blivit för ful och konstig, utan nå kattbebisar, utan nån kompis, utan ett bra humör och utan allt. fan va lack trött iriterad deppig ledsen utan ork & fittigt sur jag är just nu, har lust att döda allt eller inte göra ett skit åh dö själv. jag fryser,jag har hur stökigt som hellst,måste städa, måste fixa tvätten, måste träna prov, måste göra läxa,sugen på att dra fram, tobias och stefan busar/skriker,jag vill äta på nånting, jag skulle verkligen vilja baka, bara en kladdkaka eller så.

jag har nå innihelvete saker jag måste göra just nu känns de som. men jag kommer bli kvar här sittandes på mitt rum me musik ett tag sen kommer jag sova, jag lovar nästan de. har iaf varit hur skönt som hellst att sovit hos hanna nu två dagar, får världens bästa energi med den tjejen :). men just nu är all ork slut för ett tag.

jag mår bra, jävligt bra. allting är långt i från okej, men de e inte så man klagar. ja lever ju elr hur, och ja har de skapligt ganska bra eller hur. men endå lär de hända saker hela jävla tiden. när jag tycker att jag faktist mår bra, inte lägger märke till något speciellt och inte hare så jävla dåligt. alltså fan,  världens måste verkligen vilja att jag ska bryta i hop elr nå? fan när kommer medgångarna, trött på motvind. då har jag hällre vindstilla.

när man lyckas klara sig bra,
då kommer de alltid något och bryter upp.
11/2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0