pengar på telefon :D massssssa läxor...

skulle fan ha varit skönt åh vart hemma i dag, men ja har klarat dagen fint :) drog fram senare också, träffade en massa folk osv.. saknar min hanna, hon e sjuk. tycker hon ska pigga på sig så man kan få se henne lite och satt dagarna kan bli lite gladare och fartfylldareee. HAR FÅTT PEENGAR PÅ TELEFON I GEN :D:D:D de känns skönt som fan, nu lever jag i gen :) funderar på åh göra mina typ TOLV veckans nyhet grejer skit.. ligger lite efter, men de känns så jävla jobbigt. + ett jävla häfte med extra läxa skit som ja fick i dag, för att edwina tog min penna och för att ja slog henne :) MEN DE E TUR ATT SKOLAN E SÅ JÄVLA GULLIG. i helgen hoppas ja på att jennifer kanske kommer, har saknat henne! men nu blire fan film.

de e ni som får mig att stå,
men just nu irriteraar ni mig bara.

16/2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0