hemma nu & barnvakt

sandra åh ja hade de vell ganska trevligt i går :).. åkte till sandviken me ngn buss, va ner till hennes kompis typ huse breve och va där ett tag, sen hem ååh kolla film och sov, haha båda slocknade typ as snabbt när vi väl låg. helt döda efter en skolväcka kasnke?:D eller aa...ja som GÅR i skolan iaf, vid två sov vi vell :), idaag va sandra vaken vid nio tror ja hon sa?;) haha sällan tjejen att aldrig kunna sova :o... pallrade mig upp vid elva jag, käkade lite och fixade lite, sen drog vi till bussen och till ockelbo, fick me oss ett gäng folk ocksåå, gick till martin och va där ett tag. sen kom mamma åh hämtade mig, kom hem och la mig åh halv sov ett tag. ska vara barnvakt i kväll, HAHAH inte rätt kväll för de tror ja, blev plötsligt jävligt irriterad, har lust åh skjuta ungjävlarna typ. vet inte varför, men e bara pömfbuewjnsngbrje typ, aa skit samma. mamma har nyss åkt, nu ska ja stoppa i dom mat och hoppas på att dom somnar sen. för mig blir de vell npgon film och somnar nog ganska snabbt även jag i natt med.

jag vill skulle vilja,
men vågar inte.
27/2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0