hehhehhe täcken & kuddar<3

först tänkte jag säga att jag har 9 kuddar och tre täcken i min säng :) jag vet inte varför, men de e så iaf och de e mys, hopppas jag kommer ha kvar skiten länge.

sen så i dag sov ju emma här, i morse va vi upp tidigt och ut på hemligheter ;) HAHAHAHAH... säger inte mer en att vi ramlat och flugiy och snöat och klarat oss fint faktist...... på snowboard! heh. skapligt blöt va man sen iaf, men ja tyckte vi gjorde de ganska bra till slut, hyffast iaf ;)

åkte hem till emma ett taaaag sen, sen så va ja fram och tjocka pizza me mami & fillan. sen drog vi hit, hon skulle sleepa här men blev inte så. kom hem för ett tag sen, eller ja.. ganska länge sen nu men iaf. skola i morgon yey -.- eller kanske inte fyfan, palla skiten ;( föresten så har en till kattbebis åkt nu, bara en kvar och den åker på onsdag... fan kommer sakna dom!

varför ska du ändra andra för?
man lär vell kunna vara med vem man vill.

7/2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0