hannabjurling<3

den som får en att se något ljust i mörkret, som får en att gå upp ur sängen när man bara vill lägga sig och aldrig vakna, som får en att le när man egentligen bara vill skrika och gråta. den som man ser på ett helt annat vis, en vänskap på högsta nivå. en helt underbar person, som kan förstå en i allt, som man egentigen inte fattar nånting av, en som lyssnar fast de egentligen bara e skit, som alltid finns där, behöver inte göra något utan att genom bara finnas gör så de räcker och blir över. de e den som e de där lilla extra. de e en vän man kan lita på, och en vän värd att älska, de e en bästavän, jag har hittat en sån, och de e jag så jävla glad över. precis allt ja skrivit här stämmer in på henne, och hon e världens bästa för mig.

skulle du lämna mig skulle jag inte finnas kvar. utan dig klara jag inte en enkel dag.
du kommer alltid att vara min bästavän även om jag nångång skulle sluta vara din.
ALLTID DU....oavsett vad!   in my heart is youre name written, and it always gonna be.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0