gratttttis karin

mammmmmma fyller år i dag. hon har dragit in te gävle, tror jag ? ^o och skulle fira sig själv lite iaf. kvar här själv ja, så sjukt skönt, GILLA LÄÄÄGET. typ, trött som ett as e ja, vet fan inte varför :p haha. har varit en bara allmänt seg dag iaf. har kladdkaka och bullar och kako och glass och massa gott här hemma iaf:D va och gjorde mat åt daniel&alex, haha så störd pojkarna :)....jag skulle göra mackaroner, men dom velade ha nånting till, de fanns typ bara fisk pinnar. men jag sa att jag inte kunde göra såna...
dom: men de e bara åh steka dom
katrine: men jag kan inte
daniel: men stoppa in dom i mickron bara då
katrine: men haha
alex : ne nu vet jag..du gör dom där nudlarna eller mackaroner eller vare va, också kokar du dom me fiskpinnarna där i !
HAHAHAHAHAHAHHA, seriöst så jävla fult så de finns fan inte. sen när jag iaf stekte skiten endå och hade gjrot mnaten efter mke om och men, jo då visade det sig att dom faktist inte ens var hungriga..-.- meeen nu ska jag iaf ta och slå på en film, och fetta en massa goa grejer ;) i morgon blire in till sandviken åh fira nisse som fyller. puss&kram

jag orkar inte gå igenom det,
inte en gång till.
20/2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0