bad day today?

klockan e typ åtta jag e vaken och arg så ja skakar! eller kanske för att ja fryser, eller troligtvis båda. efter som fittfan tog alla täckena för mig och de e ju intre vamrt här precis, ne men de tar vell bara någon timme att få upp värmen i gen. tror huve kommer sprängas har så jäävla ont just nu, och mitt lilla irritations utbrott just nug jorde de inte bättra kan ja säga.

har fan onti halsen nu också, men de brukar ja ju kunna ha på morgonarna satt, eller föresten. de e vell inte så förstår jag? för man kan ju inte ha onti halsen bara ett tag eller för en dag, har man onti halsen så har man ju de i dagar och kanske veckor?!

och visste du föresten att ta ansvar, de e åh veta vad man kan säga. och en normal människa går i skolan och har ett betyg. jag har ett betyg, alltså e ja normal då. HAHAHAH jävla fitta, snacka om åh inte få till de.

hade ja kunna, så hade ja dragit nu. bortbortbort härifrån, från detta fitthelvete till hus som ja bor i, men  de större jävla fitthelvete som ja bor med. ne fyfaaaan e så jävla pisst just nu så de finns inte, endå hare inte ens vare nå stor grej just nu. men ja e lack som ett as. fitt jävel dra åt helvete och låt mig va. åååååhå är så jävla irriteraaad! men ska försöka sova nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0