why must we always lie?

telefoner måste ha något emot mig, ingen vill funka med mig. hatar alla jävla telefoner som fuckar mitt jävla liv. sur :( skönt ATT det är ungefär ljummet ute.. FAST NE. det är fan skit kallt, jävla 20minus.... jag är sjuk, jag tänker vara hemma i morgon, så enkelt äre. sov hos edwina igår, vi käka pannkisar åh kollade film!

idag i skolan hade jag åh edwina ett litet snyggt krig vilket slutade att hela jag&edwina va full i deg.. alltså, hår, kläder, fejs, HÅRBAND... osv. ja, snygga helt enkelt. och vårat MVG är kanske inte riktigt så nära som vi skulle vilja :) kollade på någon teater sen, dålig. matte prov efter de, helt säker på att jag har G iaf. följde med edwina efter skolan sen drog vi fram. bara tagit de lugnt typ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0