when you don't know why.

jag kanske är dum i huve, men aa jag vet inte varför. funderar på vad jag håller på med, vad håller jag på med? inte en aning, jag håller ju inte på me nått. eller? iaf, så älskar jag att jag fått tillbaka dig, iaf lite. åh sen så har jag hortråkigt åh är över jobbig. snodde en random lista för tidsfördriv..
'
Röker du? ne
Snusar du? ne
Skolkar du? kan hända ibland
Gör du frukosten själv? nej de gör min hushållerska?
Har du slagit ner någon? en hel hög, de bara spruta blod. sen la jag dom på varnadra åh skrek bilda hög så hoppa jag på dom åh mosa allihopa 
du pussat någon av samma kön? m
Har du varit på strippklubb? naaaa
Vad gör du när du blöder näsblod? jag blöder inte näsblod
När grät du senast? kanske för ett tag sen, eller lite lägre sen, fast om en stund?
Vem kan du prata om allt med? hugo :)?
Vem pussade du senast? jadu, säg det. håller inte på me sånt ja
vem kramade du senast? tobias tror ja!
Vad är din högsta önskan just nu? skulle bli en hel lista med en högstamassaönskiningar de!
Vad heter den hårspray du använder? no idèa, använder fan ingen hårspray nu
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? svart som fan!
Känner du någon som heter Niklas? de gör jag, PAPI FÖRFAN!!
Har du bärbar data? yes i have
Är du blyg? ibland då kanske lite.. m
Vad tänker du på just nu? vad fan jag hålle rpå med

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET?

Mage,ben eller armar? mage 
Bruna,blå eller gröna ögon? heltklart svarta
Långt eller kort hår? mittemellan
Lång eller kort? mittemellan
Charmig eller rolig? grym!
Vad kollar du först in på det motsatta könet? jag kollar inte in, har ingen rönken syn ja
Hur stor betydelse har kläderna? i donät klnwo?
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? na, i don't think so
Gillar någon annan dig just nu? m,de är nog kanske så

HAR DU

Blivit kysst? inte
Stått på scen? dagligen
Varit med om en bilolycka? m, råka krascha AUDI NOLLTIAN LILA IGÅR, men den är på omrenovering nu, så kommer bli bra igen :)
Klättrat på berg? m, det är min hobby!

ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt? varmt
Blått eller rött? blått
Regn eller snö? snö åh varmt? regn när man vill busa!
Ull eller bomull? vad är skillnaden
Rosor eller tusensköna? tusen skäöna?:s helt klart LILAROSOR!
Vår eller höst? vår
Historia eller vetenskap? historia
Matte eller engelska? matte

SENASTE SOM DU
träffade?
mamikarin?
pratade i telefaon med? bästaväään
sov tillsammans med? min tjockis<3

ÖVRIGT

Svär du för mycket? skulle jag svära?
Vilken låt lyssnar du på just nu? shaggy- angel
Hur ser ditt skrivbord ut? har inget sådant
hur är vädret just nu? HAHAH inrew en aning? grått?vitt?snöigt?kallt?
Vart skulle du vilja åka? heltklart utomland till ett varmstälel me pool åh strand åh sool åh grymt hotel me assköna sängar!
Vill du ha barn? aråå
Isf vad skulle dom heta? typ... sanna/sandra & mattias/markus... eller liknande :D

GET A LIFE GIRL? noooooooo. funkar inte så eller HAHAHAHAH

Kommentarer
Postat av: Johan Anders

2010-12-24 @ 11:01:41
Postat av: Johan Andersson

Lite av en mytoman eller min kära släkting?:)

2010-12-24 @ 11:02:17
Postat av: katrineolssson

haha, hur menar du nu (a)...

2010-12-24 @ 12:57:17
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0