lov planer? lov händelser? jullov?

julafton nu, om typ en vecka äre nyår, efter det är det ungefär en vecka till födelsedag, sen skola igen. händer alltså nånting varie vecka nu? känns skönt som fan med lov, men när jag tänker så kommer jag inte ha nå lov, fast det är ju lov, a men a fattar inte själv hur jag tänker åh menar men iaf.
'
har tänkt en hel del på lovet... filmkvällar åh bus åh roadtrips åh bus åh umgås åh bus åh leva åh bus åh sova sönder åh bus åh åka till idre(?) åh bus åh va me girls åh bus. men lovar att de säkert kommer skita sig med nästan allt. för så funkar de för mig, anntingen får jag inte, blir sjuk, kan inte, orkar inte eller nå jävla annat åh jag kommer ligga hemma hela lovet :)
'
'
HAHAHAHAHHA glömde visst publicera dettaa skit.. men ja, va säger man? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0