jävla mat som ska käkas hit och dit.

SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ VAFAN ALLT SOM HAR MED MAT ÅH GÖRa. jag vill inte käka 24/7, jag vill inte tappa hår, jag vill inte bli större. jag har bestämt mig för åh käka, åh jag gör det. hatar att käka när jag inte är hungirg, jag är inte det. och nu kan jag inte ens käka mycke längre, förut kunde jag käka hur mycke som hellst om det va gott åh jag verkligen vela. nu gåre inge längre. FAN JAG VILL LEVA SOM FÖRUT. fast förtillfället vill jag ha jävigt mycke mat, så jävla sugen på nångting nu. funderar ärligt på att göra lite makaroner? värt? vet inte, får se hure blire..

höhö, glömde visst uppdatera skiten. men ja, jag åt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0