gammalt är bra.

elin det är för dig mitt hjärta bankar, hela tiden du finns i mina tankar.
du vet att de är avståndet som håller oss i sär,
utan dig är det inte samma atmosfär.
för varie sekund som går, slår mitt hjärta för dig.
08 elin, jag önskar du va min tjej.

det va äkta kärlek när vi sågs första gången,
jag glömmer aldrig det vackra jag såg i dina ögon.
du har ett hjärta som är fullt med kärlek. 
dånet i dig ska inte pumpas i nåt discotek.
din doft som jag aldrig kommer glömma,
men för mig är det bara att fortsätta drömma.
jag hoppas att det blir jag och du någon gång.
jag älskar dig, därför jag gjort denna sång.
men att älska den rätta kan svida ibland,
men jag glömmer inte när vi gick hand i hand.

utan dig så faller allting i sär, jag fattar inte själv hur jag ska klara av det här.
för du vet att det är avståndet som håller oss i sär, utan dig så faller allting i sär. för kärlekens skull

du är vacker som alla stjärnor på himlen,
jag kollar upp och får tillbaka våra minnen.
den första kyssen den va underbar,
det var först då jag förstog att det va allvar.
när dina läppar inte ler är det nått som är fel,
det gör mig ledsen och jag sjunker ner.
i ord är det inte mycke jag kan förklara,
vänta tills vi träffas.. då ska jag svara.
på alla dina frågor, allt du vill veta.
finns ingen som dig, även om jag börjar leta.
elin övber, jag vill att det ska vara du och jag hela tiden.

kan inte göra nått, det känns som jag är bunden.
du är en dröm brud, som jag drömmer om på natten.
men vad kan jag göra? jag har nått botten.
men du är tjejen i mitt liv på denna jord, du är för vacker för att beskriva i ord.
för mig är du speciell på alla möjliga sätt, av dig så kommer jag aldrig att bli mätt.
alla som känner dig vet att jag har rätt, att hitta en tjej som dig va inte lätt.

utan dig så faller allting i sär, jag fattar inte själv hur jag ska klara av det här.
för du vet att det är avståndet som håller oss isär, utan dig så faller allting i sär. för kärlekens skull.

kärleken den kommer, och kärleken den går.
men kärleken mellan oss, den lämnar djupa spår.
du är som en stjärna som fallit från ovan, lika mycke värd som.. guds gåva.

utan dig så faller allting i sär, jag fattar inte själv hur jag ska klara av det här.
för du vet att det är avståndet som håller oss isär, utan dig så faller allting i sär. för kärlekens skull.

utan dig så faller allting isär, jag fattar inte själv hur jag ska klara av det här. för du vet att det är avståndet som håller oss i sär, utan dig så faller allting i sär. för kärlekens skull.

utan dig så faller allting i sär, jag fattar inte själv hur jag ska klara av det här. för du vet att det är avståndet som håller oss i sär, utan dig så faller allting i sär. för kärlekens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0