ni har alltid betytt nått hela högen

in my jävla life. har jag haft en HEL del med hur många jävla bra kompisar som hellst. som kommit åh gott, som blir närmare en andra, som finns där åh förstår, som ja kan vara med, som är lite allt. och nu snackar vi kill komåpisar.

'
men det finns tre stycken, tre för tillfället jag kan komma på som verkligen är dom jag kunde vara mig själv med, på riktigt. det är simon,didrik&johan.
'
simon persson. du va killen jag kunde ringa om jag gick någon stans, om jag behövde hjälp, om jag hade tråkigt, om jag random behövde prata eller bara ja. vi var mer eller mindre i perioder, men vi träffades ofta. va vi inte en hel dag sågs vi en liten sväng eller va en stund på kvällen. sista april förra året starta vi bråka åh sen blev det så. vi va osams ett tag, men sen bara inte kompisar. nu pratar vi och är med varandra ibland. vet inte om de kommer bli mer..
HAHA förlåt för bilden men hittade inte på någon annan.... ;)

didrik wigren. killen, han är fan amazing! vem får en åh skratta om inte han? vem säger helsjuka grejer om inte han? vem kan man verkligen ha roligt med om inte han? vem gör man HELSJUKA grejer med om inte han? HAHA, jadu. vet inte hur jävla nära vi är egentligen, men kan verkligen vara mig själv med killen, oavsett hur jävla ful jag är. älskar grabben!
johan andersson. den jag kommit närmast på senare tid men alltid har liksom haft där. du finns always åh jag skulle kunna prata me dig om precis allt om jag ville. jag kan säga vad jag vill, göra vad jag vill, vara hur jag vill.. med dig. du är kanske lite som min bror endå, skitsamma. du är en av dom här tre!
menar att jag kan verkligen vara skti ful med er, riktigt skabbig utan smink, dansa som en liten apa, sjunga så ni dör, säga till om jag funderar över nått, skämta, garva åh bara vara. vet fan inte varför jag skrev det här nu. men har tänkt gjort det hur länge som hellst (snackar månader då) men har bara aldrig blivit av,
men så ja nu. killarna är grymma helt enkelt. förstå att ni är fan dom riktiga.

Kommentarer
Postat av: JOhan andersson

Naaw tack vännen :) <3

2010-12-16 @ 12:33:48
Postat av: Anonym

bilden på micke äger fan ut alla andra :D

2010-12-17 @ 17:52:21
URL: http://linaaamj.blogg.se/
Postat av: simon

<3

2010-12-19 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0