det känns bra att ha det så.

lär föresten säga att jag fan nästan är stolt över karin!! vilken kvinna, hon har låtit mig FAKTISKT leva i helgen. allvarligt talat, skönt. glad över det faktiskt. men de kanske jag va värd? för nu väntar en jävla skit vecka ist...

måndag ska hon på julbord, tidag jobbar hon, torsdag jobbar hon, fredag jobbar hon, lördasg jobbar hon, söndag jobbar hon.... DET BETYDER ATT JAG KAN INTE GÖRA ETT JÄVLA SKIT HELA DEN HÄR HELGEN HELLER. lite less på det faktiskt, men ja. behöver vell pengarna.. sen trodde jag ärligt hon sa att hon skulle jobba nyår också, så jag funderade lite över om hon va heldum åh trodde jag töntke vara barnvakt då? men de visade sig att det va dan efter natt eller nå bara :)hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0