det är tydligen jävligt svårt.

snart åker karin på julbord, så jag blir barnvakt. sen kommer hon tbx så drar vi iväg en sväng, sen åker hon åh jobbar åh jag har my boreees tonight :) HAR TVÅ LITER DILLKÖTT grejs, så jag är super happy, fan vad jag älskar det när rätt person gjort skiten. men,dröm för ett tag sen...

....satt hemma vid bordet med karin, vi käkade. tobias&stefan var ute och lekte, det var sommar åh regnade som fan. det spökade tydligen en hel del här, åh helt plötsligt började någon slå riktigt hårt i väggen sen kom det någon ner för trappen... jag och karin sprang ut, vi började springa mot korsningen åh tog stefan med oss som var på gårn. karin sprang snabbt, skulle precis öka takten då jag vände mig om och såg stefa vädligt långt bak, så jag stannade och tog upp honom, för jag tnkte inte låta han dö själv för jag sprang ifrån han. vi kom till korsningen åh såg tobias komma på cykel. då kommer det en bil, och precis som jag tänkte vi kan inte stå här då kommer vi dö... så stannar den bara en halvmeter ifrån mig och stefan. det är en lila golf och vi ramlar ihop. där vaknar jag, SJUK ÄCKLIGT SKA NI VETA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0