det är i en sjukt falsk värld vi lever

det är varmare här en på länge nu, jävligt skönt faktiskt. just därför vågar jag inte duscha, så all skit tas dit ist, orkar inte en kall natt. ligger alla veckans avsnitt efter i paradisehotel. är trött på hur de ser ut i mitt rum men vet inte vad jag ska göra med skiten, orkar nog inte heller. börjar få lite smått panik över vad jag ska göra innan jag snart rullar fram, det är hemskt hur jävla mycke jag bara äter hela tiden åh inte rör mig. jag orkar ingen mer jävla vinter den är kall och jobbig och har bara börjat. jag kommer inte få nå julklappar för vi har inga pengar. flexkort i kb? ne vet fan inte längre, orkar nog inte det. MEN mina broderar♥ hej kul info

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0