words can bring me down.

"rädsla är som en sjukdom, gör man ingenting åt den tar den kål på en."
min rädsla är stor. men jag har nånting som klarar den, jag har styrka.

strength & fear -rädsla & styrka
dom här gångerna man inte klarar nånting alls. faller för minsta lilla, kolla på mig och jag ligger. så långt ner att du inte ens hittar mig. sen dom här dagarna jag känner mig starkast på jorden, du skulle kunna vara ett berg åh jag en sten..glo sönder mig, jag skulle spottta dig i ansiktet och slå ner dig. jag gör saker jag i vanliga fall inte klarar av. jag kan göra precis allt jag vill åh känner för.

är de därför jag går upp åh ner hela tiden? jag kan vara starkast på jorden åh i nästa stund ligga längst ner där alla hoppar på mig. utan styrkan jag har sometimes skulle jag vara ett jävla psykfall ALL THE TIME. det är styrkan åh rädslan tillsammans som gör att jag lever. skulle bara ha haft lite mer styrka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0