vilken av dom kommer funka?

jag: ska du fram?

emma: haag du du snygg

jag : hm....?

emma: dudå ;)

jag: men dudå? :o jag vet inte en

emma: va :o hos hanna :o dudå? :o

jag : okej, men hur länge ska du vara där då? :)

emma: ska hem nu :)

.... emma : HAHA DOG NYSS, LÅG OCH HALV SOV NÄR JAG SKRIVIT....

HAHAHAHA. snyggt griliee! fast, jag förstår dig. har också lyckats skriva hel sjuka grejer någongång... funderar på åh slå i gång en film åh svoa ett tag, eller ta bussen fram till folk? tror de blir hemma faktiskt. mina sms tar slut idag/morgon och jag har inga pengar kvar den här månan..... de kändes kul! måste fixa i hop en header också, min tillfälliga har funnits där alldeles för länge! &&& de finns nu tre kattbebisar... NÅGONSTANS. va en grå åh en svart i går. imorse va dom flyttade, när jag kom hem idag en grå och en fläckig... SVART IS MISSING?!

jag har lovat dig, att alltid stanna kvar.
jag har lovat dig, att du e allt jag har.
du lovade mig samma sak. i need you <3

26/8


Kommentarer
Postat av: emmaa

men hahha..... de kan bli lite såna där fel när man sover... nästan. ;)

2010-08-26 @ 17:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0