i am never alone.

du går mig på alla närver till och från. men går jag dig på en enda. då är du som mig när du trampat ner alla! vad är de du inte förstår? FÖRLÅT att jag glömmer i bland att du ingte kan ha fel. men när ska du inse verkligheten om dig själv? enligt mig.. va de dags för flera årsen. du ber mig tänka till, men du märker inte att det är du som failar.

är så här hemskt sjuk i gen tror jag. får se hur många dagar det rör sig om? vi märker vell. ska börja kolla på 5e säsongen one tree hill nu. känns bra faktiskt. sjukt sugen på nå godis också. funderar på åh ta mig en promenad i kväll, troligen själv efter som alla mina brudar är nog framme. aja. hämta oboy nu! hörs


en del kallar det för öde..
men jag kallar det slump.

30/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0