jag vill inte vara mamma här.


jag som sover några timmar var åh varranan natt, går i skolan och försöker hinna med åh leva. DU som som är ledig dom flesta dagarna. du är trött, och du hinner inte göra? DU surar på mig över sakerna ja inte gör. MEN de är du som är hemma. och de är DU som är mamma. jag är trött på att ha alla "mamma" rollerna jag har.

varför är de jag som vet.. vart saker ligger, vad som finns, va som behöver handlas, va som ska tvättas, vad som har tvättats. det HAR alltid varit jag som tvättat, hängt och vikt skiten. jag som gjort mat. jag som diskat eller plockat i åh ur diskmaskinen. jag som plockat upp, damsugit och städat helt enkelt. jag har varit barnvakt. ja har gjort i stort sett allt, som enligt mig egentligen är DITT jobb.

gör faktist inte sakerna lika ofta längre, inte som förut. men det är ändå jobbigt. jag hinner inte med, och jag orkar inte. åååååååh. skiter har jag gjort sen fyran? och endå skulle ja inte klara av att bo själv. MAHAAA!! & JA, jag har fått tillbaka längtar om egen lägenhet igen, ååååh jag vill jag vill jag vill :(

vilket leder till att jag hamnar i dom jäävla tankarna om vad man ska välja här snart......fatta SKÖNT att komma iväg nån helt annanstans åh börja om en liten steg i livet. jag vill BORT härifrån ett tag, en bit... & drar jag bort, så får jag mitt egna place. men..jag skulle inte klara det, inte själv. fan! har ju verkligen VÄRLDENS jävla chans åh komma härifrån nu, fixa eget osv. också är ja en sån liten patetisk jävla fan unge som inte klarar nånting själv.
SÅ JÄVLA LITEN PÅ JORDEN! ååååååh, hataaaa.

jag vill & jag behöver de här,
varför klarar jag inte av det.

19/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0