hanna bjurling. alltid&förevigt!

JAG SAKNAR & JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN! ♥

det är tio år du varit min bästavän nu. & jag ångrar inte en sekund! du har varit de bästa jag någonsin haft med åh göra, utan dig var allting meningslöst. jag kommer ihåg precis innan du åkte till USA, jag satt åh tänkte hur bra på alla sätt och vis du va. när man va med dig så kunde man inte annat än må bra, man hade inte tid för åh må dåligt, vi gjorde alltid massa kul åh skratta hela tiden. oavsett va vi gjorde, om vi så prata telfon, kollade film, va ute åh gick, åkte i kb, knäppte kort, fixade oss eller nå helt annat. allt va helt jävla sjukt me dig! näär du sen åkte saknade jag dig som ett as, jag kunde inte förstå hur ja skulle kunna ha roligt utan dig. ingenting va lika dant, ja gjorde inte annat än längtade efter att du skulle komma hem. och de va DÅ jag förstog på riktigt.. att du verkligen va livet för mig. utan dig va nästan allting skit, och med dig va allt bättre en på topp! sån jävla grym vänskap, har aldrig kunnat förklara hur mke du är för mig!

så lång tid, och så mycke minnen. du förstår att du är tjejen som alltid varit de där extra i mitt liv va? du fick min dag att gå runt, och du va anledningen till att man skulle gå upp på morgon. älskade, du va mitt allt. min bara min bästavän!

jag trodde aldrig att vi skulle glida i från varandra ens en liten millimeter. så jävla stark, så jävla bra, sån underbar vänskap vi hadde, de fanns inte i mina ögon. men här är vi i dag, och både du åh jag vet att det inte är som förut, utan långt ifrån. det är klart de gör ont att veta, att se & att höra. men för mig är de okej, bara du mår bra. jag har fortförande mina stunder med dig. när vi går åh träffas en sväng, när du kommer åh sover här i bland, när vi pratar i telefon, eller bara ses lite snabbt. allt är värdefullt.även om vi inte pratar hela tiden eller är med varandra hela tiden som förut, så finns jag alltid alltid alltid för dig, de hoppas jag du vet. du kan fortförande höra av dig dag som natt, jag gör de jag kan för dig. nåndag kanske vi blir nästintill så bra som förut, nåndag kanske bättre en förut? (om de nu är möjligt) nåndag, kanske vi inte ens har kontakt längre. men vad som än händer... så ska du veta,att för mig kommer du ALLTID att vara min bästavän. även om jag inte längre är din. katrinelinnea ♥ hannalinnea

"Det sägs att riktiga vänner kan gå långa perioder utan att prata med varandra och aldrig ställa frågor om vänskapen deras. Denna sortens vänner tycker att det känns precis som om de pratade i går, oavsett hur lång tid som gått eller hur långt ifrån varandra de bor. kopiera detta om ...du är lyckligt lottad att ha minst en sådan vän."

inte på samma ställe som förut,
men med precis lika stort värde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0