skolan e verkligen inte min grej

väldigt jätte duktig på att uppdatera, vvet inte varför. men de har iaf inte blivit av.

SÖNDAG:hos david slutade med två helkollade filmer, och några stycken halvkollade, massa fett sen sleepning hos lina.
MÅNDAG: vakna åh tog de skapligt jättte lugt. sen tog vi tåg till gävle, buss till valbo, gröta runt lite där sen buss till sandviken, träffa sandra ett tag, sen buss till ockelbo och slutligen hamna vi hos mig åh sov här.
TISDAG:horjävla skit skola. lesss! sen hem me emma, fram me bussen. film me sam&david. sen hem till lina. sen hem till micke, han kolla en minimalbit av film, sen hem till emma åh sov där.
IDAAAAG : efter skolan som börja IDAG, ONSDAAG den 18de... :D drog ja hem tiill edwina åh gjorde pannkisar, mums. sen somna båda lite sött i hennes säng. home now, har inte gjrot ett skit. blir dusch åh sova snart för att i morgon återgå till den älskade skolan.

vet fan inte hur de här året kommer gå. är redan jätte less och känner att ja verkligen inte kommer orka. vill inte, känns värre en vanligt. som ett + på att skolan redan e dum i huve har vi bytt ur en klassföreståndare till johannes. blanddom första jag rök i hop med i sjuan, irriteande jävel! aaaaa, men de e jju jävligt FUN lär ja säga. sen har ja bra ann-marie i idrott nu så den delen kommer ju vara körd också. jag som fan skulle vara duktig de här året, verkligen skärpa till mig åh fixa allt så mke som ja kan! men just nu känns de meningslöst. jag är för trött, för less, för omotiverad. vafan, skolhelvete. ja har inte en jävla aning va jag ska gå sen, och vad jag efter de ska bli, åh får panik så fort ja tänker på de förfan. åååååååååååh. vill inte, orkar inte, kan inte, tänker inte. hur fan skare bli?

nu jävlaar, närsomhellst.
jag tar tag i det nu ska du veta!

18/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0