maybe just tired of.... life

ganska jätte skön helg faktiskt :) jag är hur glad som hellst över att fått varit själv hela helgen. inte skrivit nå för har haft massa sötsaker här som snodde datan lite, och ja orka nog inte heller. ifredags gjorde ja nog ingenting, tills lina åh edwina hade planer för mig...... efter mke om och men följde jag med dom till hamrånge en sväng, när vi kom hem blev de nudlar åh film sen sov lina här. lördag blev de mera film åh mat åh så kom edwina, senare kom maria också. vi bara tog de lugnt, käka massa mat åh hade det allmänt trevligt. lina & edwina sov kvar och i dag har vi heller inte gjort ett skit typ. kollat film åh käkat! haha.

när mamma åkte vare massa saker ja tänkt göra, men " jag har ju hela helgen på mig" haha. lovade mamma åh tvätta kläder åt henne, de fick ja lite panik med i går, diskat har ja faktiskt gjort varie dag, duktig ja! men städat har ja fortförande inte hunnit med. dagarna har bara glidit på utan att jag har gjrot ett skit typ. och ja tror förersten aldrig ja ätit så mycke som i helgen! strips,mos,mackaroner,nudlar,köttbular,sås,mackor,obo'y,osv...

inte första, och kanske inte.. men förhoppningsvis sista. jag vet hur de känns när det rasar, när man hade velat gjort nånting, när man visste att de va nånting, & allting snurrar. men de finns ingenting att göra. hhon e menat för de här, synd att hon inte ser det. men de kommer! vill krama dig, säga att om ja kan glra något så gör jag de, och att allting blir bra. men.. de tar emot, jag bara klarar de inte. förlåt ♥♥..

det känns jobbigt
att inte veta vad man ska göra.
8/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0