tierd of life. tierd of you.

förutom att ja inte gjorde ett jävla skit i går så va ja ut på en promenad med edwina på kvällen. HUR JÄVLA SKÖNT SOM HELLST vill jag lova, prata gamla minnen åh hade de mys :) idag vare horskola men hade typ bara en lektion sen klasskampen. SÖG! emma joina mig hem sen. hade inte tänkt hamna vid ug men av någon anledning gjorde jag de. va faktiskt skapligt me folk där i kväll åh har haft de ganska så bra :) jag åh emma skulle ta en promenad hem sen. men lat som unge är så kom hennes mamma. kanske går ut en sväng själv om ett tag? just nu har jag iaf potatisgratäng i ugnen som jag inte vet när man vet när den e klar? ^o haha, FAIL! mamma e inte hemma heller. menmen skiter man ju i märker vell om de blir bra. efter tjockat käk blir de troligen oth. GODNATT ELLER NÅ

det måste vara nå riktigt bra,
så du verkligen tänker till åh förstår.
23/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0