skolan jag går i är ett skämt!

jag är inne på andra veckan i skolan åh i dag har jag pratat med rektor&kurator. har insett att jag tagit ett stort steg i min damp, för jag va lugnare en vad jag hade kunnat varit i vanliga fall när jag gick därifrån, duktig katrine! fick iaf skit för... engelska lektionen jag stör alla på ( JA, den när jag sitter själv i ett annat rum ) att jag är för högljudd i korridorerna ( M, jag som oftast sitter åh halvsover eller är ute någon stans ) sen hur jag är allmänt. ( nu när jag har skött mig mer en vanligt & knappt haft lektioner) & juste.... vi har lag(?)regel(?)plikt(?) iaf, i skolan. vi MÅSTE heja på folk. de fick ja skit för också :) förklaringen till varför va att de gör att vi lär oss tills vi ska komma ut i stora sammhället..... men min teori (?) är att rektorjäveln e så illa tvungen åh ha den regeln för annars känner hon sig så sjukt mobbad efter som ingen tycker om åh heja på den jäveln åh troligen inte skulle göra de annars :)! &de här är min blogg åh jag skriver precis vad jag vill åh tycker. och så äre! har jag fel, eller passar de inte. så låt blir åh läs

jaja...lugn nu iaf. efter skolan tog jag åh emma buss till sandviken därifrån åkte vi med björn&frida som också skulle till valbo. kika runt lite där, & med hel sanning lär fan halva ockelbo varit i valbo i dag? sjukt förfan. åkte med emmas mamma hem. checkade ug en sväng. sen hem till micke åh kolla film med han&knallen&slobe. dom hade glass, chips,godis och dricka.. HEHE .. busan kom nyss in med en liten kattbebis, HUR SÖT SOM HELLST. & jag.. jag e trött, kunna sova trött. tror seriöst jag kommmer somna snart. SKÖNT. skolan kanske för nånting bra med sig trotsallt.......? eller kanske inte. aaaaa vet inte. godnatt!

det närmar sig mer och mer nu,
& jag har ingen aning om hur..

25/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0