NU TAR DE SLUT&NU BÖRJAS DET

hade skön dag i skolan i fredags, va nere på kulturstation hela dan åh gjorde olika saker med " stopp stanna tänk" nå slags skit. efter skolan tog ja åh lina en buss till sandviken åh hämta penga råh tjocka donken med sandra. och efter de en buss till valbo. lurva omkring där. mina ca tusen kronor har nu försvunnit.mysko. sov hos lina seen.

idag va vi in till sadnviken åh gratta ann :) lina följde med, åh vi drog till valbo sen. kom hem vid sex. skulle ut till lina åh mysa sen. hade fått en lägenhet ikväll/natt också. ( SOM JAG LÄNGTAT ) älskar ju sån skit. men va de inte ganska självklart att jag inte kommer ut i kväll ? :) ne jag ska vara hemma ja. happylife!

alla har lämnat mig.
snart lämnar jag er också..

21/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0