min värld är ingenting när du är borta.

battlefield-jordin sparks. LÅTEN E GRYM! hur skön som hellst.

jag är sur. jag är less. jag är trött. jag är irriterad. om jag hade kunnat. så hade jag dragit nu. jag hade dragit så långt de bara går. till nått ställe helt öde åh bara vara borta ett tag. borta från allt. jag vill verkligen. jag skulle verkligen göra mycke för det, åh ta all skiten sen. de skulle vara så lätt jävla värt!

jag vela ha en ändring. men inte en sån här. allting känns bara fel, så nu äre verkligen "time for change". sjävklart surig för att jag inte fått göra ett skit i kväll. men endå så när ja då sitter åh tänker på all massa skit. så är allt för mycke fel just nu. men vad ska ja göra för åh få de bra? i don't fan know. har suttit åh lyssnat igenom ASGAMMAL musik. musik som får en på bra humör åh på deppigare humör. men helt klart grymt skit. pratade med hanna i telefon nyss också. åh tänk att tjejen fortförande få mig att smileA så jävligt bara av åh skratta. haha. nu ska ja lyssna vidare, fundera och bestämma mig för hur ja ska göra me saker åh ting. de är dags nu. blir de bra eller dåligt? det kommer visa sig

du vet att jag kan också spela,
så jag kör nu. & kom i håg, du gjorde banan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0