IRIRIRITERANDE JÄVLA FAN DAAG!

mamma : va du ser elak ut
katrine: jag har en elak dag i dag!


mahaaaaa !! dan börja stört skön ju, pigg åh glad åh blablabla. sen va alla jävlar så allmänt störd i huve hela tiden, så tillslut blev jag irriterad åh sen har allt dåligt bara rullat på och dagen vurt skit. AAAAAAAH. jag som hållt i gång allt jag kan åh verkligen försökt nu. tappade greppet en LIIITEN bit i dag, ( inte mke mitt fel ) och blev utsläng från engelska jävla fan skiten av analjävel! :@ allt blir inte bättre av att mami e världen jävla bitter fitta i dag. DAMP har hon, över ALLT och kommenterar man de surar hon bara ennumeraa. åååååh jävla fan dag. trött e jag nu också, men ist för åh sova en sväng åh vakna senare ska jag hålla mig vaken åh lägga mig vid åtta tiden åh förhopnningsvis sova hela natten. hoppas på en bättre dag i morgon. kommer nog bero stor del på mamma. aja,HEJS!

(efter som de klagas, så slänger ja in en ny gammal snabb ihhop stoppad ful header. ska bytas alldeles snart, men behövdes nån liten ny sak även om bara för ett litet tag. menmenmenmen, ny kommer så fort jag haft tid för åh fixa ny )

kom i gen nu då,min tur snarT?
det är sjukt åh se men inte hänga med.

19/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0