i am tired of running.

HAHAHHAH... fick nyss reda på en liten rolig grej om stefan i dag.
han åkte buss förförsta gången själv till skolan för tobias cyklade. sen när han skulle hoppa av så fick han inte av sig bälte, så bussen stängde dörrarna innan han klev av. åååh började åka, stefan som inte vågade säga nånting började grina. efter ett bra tag stannade han åh fråga om stefan skulle av, och stefan bara grina.... fick inte fram nå svar. därifrån kom de iaf en ny buss åh hämtade upp han åh han kom till skoloan tillslut (tror jag iaf) men endå, grymt söt bror


har gjort en kladdkaka som jag snart ska smaka på. sen kolla lite oth och får se om jag ska dra mig till skolan imorgon också.. tappar håår som fan igen. ligger en helhög här på golvet :( faaaaan. föresten e jamie(?) i one tree hill, SÖTASTE jävla ungen som nånsin skapats. i både utseende åh skådespeleri beteende grej!

det sabbar för mig,
men det slår dig.
30/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0