hos maria med edwina

gick hur bra som hellst att lägga tobias åh stefan i går, aldrig varit så snälla tror jaa. gick inte riktigt lika bra i morse när jag sov fast dom vakna och hade haft lverdriven damp så mamm ahade fått ta tobias (a) hihi. inte gjort ett skit underdagen, framåt kvällen drog ja med edwina fram. vi cyklade, blev rödladan först till ngra st, sen hem till maria. har suttit här och spelat kort ph käkat strips me sås  sen ... ett tag tillbaka. nu blir de film, funderar på åh dygna efter som jag ska vara barnvakt imorgon bitti. vet inte om jag tar mig upp annars, har varit jobbigt dom senaste dagarna.. men får se, jag kan ju allt liksom ;)

jag har tillräckligt med saker,
vet inte om jag orkar de här med.
1/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0